Thursday 20 October 2016

Kerja kosong segera Oktober/November 2016

Saya tengah mencari 5 orang untuk menyertai kumpulan saya di Kuala Lumpur...
.
Saya mencari anda:
1- Lelaki/Perempuan
2- Umur 21 tahun ke atas
3- Menjaga solat 5 waktu
4- Mudah bekerja dalam kumpulan
5- Boleh di ajar dan nak belajar
6- Minimum ada sijil SPM dgn 3 subjek kredit
.
Tak tahu...tak reti...kami ada akademi untuk anda belajar dan akan mendapat latihan dari Millionaire mentor @fionatahir
.
Macam mana saya nak mula, saya tak pernah buat sale...
Jangan risau....kami dah sediakan sistem, anda hanya perlu ikut saja....sistem ni telah berjaya membantu ramai consultant berjaya mencapai pendapatan yang mereka inginkan juga mencapai kejayaan
.
Berminat???
.
Hantar resume ke diyanayaccob@gmail.com ATAU
Whatsapp/Sms ke:
.
>>>>>>>>>> 018-6662437
>>>>>>>>>> 018-6662437
>>>>>>>>>> 018-6662437
.
.
#CharismaLegacy
#AcademyofMillionEliteMembers
#PerundingKewangan
#PerundingKewanganCharismaLegacy
#MulanyaDisini
#PeluangKerjaya
#PeluangPerniagaan
#CreateProtectPreserve
#UnitTrust #Takaful #Wasiat
#CWAUnitTrust
#AIAPublicTakaful
#FionaTahirTheLegend
#ArmaWahab
#DiyanaYaccob

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...